torstai 15. elokuuta 2013

15 faktaa prinsessasta

1. Mami on yleensä paljon kivempi kuin isi. Äiti ymmärtää minun kuninkaallista sielunelämääni oikein hyvin.
2. Pinkki pallo on maailman paras lelu.
3. Koska Mila on ruuan Jumala, minä joudun aina odottamaan tosi kauan ennen kuin pääsen syömään. Se on välillä tosi ärsyttävää.
4. Mamin ja isin välissä on kaikkein paras nukkumapaikka.
5. Osaan avata ovia ja olen siitä aika ylpeä. Voin murtautua vaikka makuuhuoneeseen jos ovi on epähuomiossa laitettu kiinni.
6. Valitsen tarkasti ketkä saavat koskea minuun. Suuri osa halukkaista silittäjistä saa tassusta, koska en pidä heistä. Tai sitten lähden vain karkuun.
7. Kun olen kiukkuinen (yleensä isovanhempien luona koska tyhmä Mosse-täti on siellä) niin mami on ainut joka saa koskea minuun. Hänellekin pitää kyllä välillä vähän murista jotta hän tietää etten pidä tilanteesta.
8. Kotona menen kuitenkin pyytämään anteeksi vihoittelua ja sitten me ollaan taas parhaat kaverit.
9. Illalla saan yleensä sekoamiskohtauksia ja silloin juoksemme Milan kanssa peräkanaa ympäri kotia.
10. Käyn melkein joka ilta suihkussa iltapesulla sen jälkeen kun mami ja isi ovat käyneet. Märällä lattialla kierimällä ja istumalla tulee tosi puhdasta jälkeä!
11. Sauna on tosi kiva paikka. Aina kun se laitetaan lämpiämään niin menen sinne nautiskelemaan ennen kuin isi ja mami menevät. Joskus menen myös heidän mukanaan saunaan.
12. Peiton alla on myös kiva lämmitellä, varsinkin sohvalla olevalla viltillä. Joskus menen myös äidin nukkuessa hänen peittonsa alle, lämmittämään mamia.
13. Osaan laulaa tosi taitavasti ja minusta lähtee paljon ääntä pieneksi kissaksi. Yleensä harjoittelen lauluja illalla kun äiti ja isi ovat menneet nukkumaan. Jostain syystä he eivät ole kauhean iloisia kun harjoittelen niin myöhään.
14. Ulkoillessa on tyhmää kun minulle laitetaan turvavaljaat päälle. Ne estävät lintujen pyydystämisen ja äiti pitää ihan liian kovaa ääntä kun hän on mukana kävelyllä, se säikyttää ruuan pois!
15. Tykkään prinsessana oleilusta ja osaan hyvin näyttää kaikille että olen kuninkaallinen. Pinkki on asiaan kuuluvasti lempivärini. 

Olisiko teillä, minun ihailijoillani, jotakin mitä haluaisitte minun kirjoittavan? Tai jotain mitä haluaisitte minusta tai Milasta tietää?

<3: Ronja

Minä ja mangustikaverini päästiin lehteen!


Poseeraus parvekkeella.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tästä voit lähettää meille fanipostia!